martes, 15 de junio de 2010

TEMPS




"Tiempo es una palabra que empieza y que se acaba,
Que se bebe y se termina,
que corre despacio y que pasa de prisa ..."

(JBdP)


Que paraula tan simple, i que mals de cap porta. Tot el món en un instant de la seua vida ha demanat alguna vegada tornar enrere en el temps, que s'ature , que correga més de pressa ... en definitiva, a desitjat (sense cap èxit fins ara) modificar aquest element tan determinant en la nostra simple vida.

Jo ara mateix, mentre escric, pense en el temps que em faria falta per tindre possibilitats en el pròxim examen, en el temps que perc escrivint això, o en el que m'agradaria tornar al passat i esmenar errors que m'han marcat tant mental com sentimentalment (cursilades, però certes XD); i acabe igual com vaig començar, sentat a la cadira vent com passa el temps sense remei i per davant oportunitats, moments i sensacions.

Si algú troba la manera de gestionar el temps que em avise, perquè el que més necessito jo i molta més gent, que en aquest temps de crisi, exàmens, vacances ... se li ve al damunt tots els problemes ; és el TEMPS ...

Temps per reflexionar , per pensar en nous canvis ( en tots els ambits) i perque no ? tornar a moments pasats que marcaren la nostra vida ...


Bueno i vans de despedirme , i parlant del temps , no volia deixar de donar la enhorabona a tots els granotes qe com jo , em patit i em disfrutat este any que ha valgut la pena i que en el nostre centenari ens a dut a primera !!! Macho Llevant !!!


Un abraç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario